Volná místa
Kariéra
PROJEKTOVÝ MANAŽER / PROJECT OWNER
Máte zkušenosti s řízením projektů v bytové výstavbě? Stojíte za úspěšnou realizací rezidenčních projektů? Rozumíte tomu, jak propojit práci architektů, stavebních firem, úřadů i obchodního týmu tak, aby z plánů vyrostlo místo, kde lidé chtějí žít?
Pokud máte zkušenosti z oblasti bytové výstavby nebo rezidenčního developmentu, pak hledáme možná právě vás. Hledáme totiž projektového manažera, který rozumí stavebnímu i developerskému prostředí – a ví, že projekt nekončí kolaudací.
S čím vším se u nás můžete potkat?
- Provádění výběrových řízení, zasmluvnění (nachystání podkladů pro smlouvy)
- Koordinace mezi projektanty, architekty, zhotoviteli
- Kontrola realizace na stavbě
- Jednání s úřady
- Podklady pro banky
- Kolaudace staveb
- Kontrola a předání díla
- Reporting
- Příprava návrhů a podkladů pro cenové optimalizace projektů
- Komunikace s klienty, klientské změny v projektu
- Kontrola cen, rozpočtu, fakturace
- Vyhodnocení vhodnosti použitých materiálů
- Zajištění administrativy související s projekty a udržování pořádku v dokumentech
- Orientace v KN a pozemcích
- Příprava podkladů pro ekonomiku projektu
- Příprava zadání pro studie a další stupně projektové dokumentace
- Spolupráce na koordinaci a připomínkování jednotlivých fází projektu (studie, povolení záměru, změna záměru)
- Komunikace s veškerými dotčenými orgány státní správy (DOSS) včetně stavebního úřadu
V případě spolupráce na obchodním centru jde pak o následující:
- Zpracování odhadu nákladů na nově budovanou nájemní jednotku
- Koordinace projektu a výstavby nájemní jednotky dle dohodnutého rozsahu v nájemní smlouvě (shell&core/fitout)
- Úzká spolupráce s provozem centra na všech činnostech (výstavba za provozu centra)
- Další plánované záměry centra
- Zpracování podkladů pro projekt, vyčíslení nákladů a odsouhlasení budgetu na jednotlivé akce
- Průběžná evidence a zadávání objednávek a faktur dle schváleného budgetu, evidence nákladového plánu
Jaký je člověk, kterého hledáme?
- Má nejméně 3 roky praxe
- VŠ technického směru, stavebního zaměření
- Orientuje se v cenových nabídkách, rozpočtech, výběrových řízeních
- Je proaktivní a dotahovač
- Má schopnost koordinovat větší množství úkolů
- Umí si určovat priority a podle toho jednat
- Nebojí se komunikace s různým typem lidí, umí si poradit při řešení
- Neočekávaných situací a nebojí se vyjádřit svůj názor
- Je samostatný/á, ale umí také pracovat v týmu, je pečlivý/á a spolehlivý/á s plněním termínů a umí přemýšlet v širších souvislostech
- Je odpovědný (činnosti musí být předem jasně plánované a schválené)
- Má velmi dobrou znalost českého jazyka
- Aktivní řidič
Výhodou bude, pokud budete mít:
- Praxe na obdobné pozici a vystudovaný relevantní obor či obor s blízkým zaměřením
- Znalosti práce s programem AutoCad, ArchiCad (BUILDpower S, Cross), Excel, Word
- Zkušenosti s přípravou a průběhem projektů ve stavebnictví
- Komunikativní znalost AJ
- Řidičský průkaz sk. B – toto není výhoda, ale nutnost
Co u nás můžete získat:
- spolupráci s velmi pohodovými kolegy
- smlouvu na dobu neurčitou
- 5 týdnů dovolené
- stravenkový paušál
- roční příspěvek na dopravu
- příspěvek na kartu Multisport
- možnost navštěvovat kurz AJ
- poukázky Edenred Benefit k narozeninám a firemním výročí
- oceníme vaši práci nejen stabilní mzdou, ale i 13. platem při splnění firemních cílů
- k pozici dále nabízíme bonusový systém navázaný na plnění projektových KPI, které máte možnost reálně ovlivnit
- telefon, notebook
- komplexní zkušenosti napříč oborem
- nástup možný ihned
Zaujala Vás tato nabídka? Zašlete svůj životopis s motivačním dopisem na email personalistika@trikaya.cz.FINANCIAL CONTROLLER
Vzhledem k narůstajícímu portfoliu nových projektů hledáme zkušeného a nadšeného kolegu/kolegyni, který/á rozumí číslům, financím a bude spolehlivým partnerem pro finančního ředitele i interní tým finančních kontrolorů. Controlling u nás není rutina, ale jeden z klíčových pilířů projektového řízení. Pokud vás baví hra s čísly a chcete mít dopad na stavbu města – tohle je příležitost, která vás dostane dál.
Co konkrétně Vás u nás čeká:
- Projektový controlling (kalkulace ekonomiky projektů, průběžné sledování rozpočtů a nákladů s následnou analýzou odchylek)
- Intercompany nákladový controlling (sledování plnění nákladových rozpočtů jednotlivých oddělení)
- Podpora při tvorbě budgetů, forecastů a implementace úsporných řešení
- Interpretace budgetů dalším oddělením (projektové, obchodní…)
- Provádění pravidelných kontrol pro zajištění správnosti účetnictví dle platné legislativy, požadavků finančního ředitele nebo jiných oddělení
- Podpora při komunikaci a tvorbě podkladů pro externí subjekty
- Práce s daty, tvorba pravidelných i ad hoc reportů a analýz pro vedení společnosti
- Podpora při zajištění ročního auditu: příprava podkladů, spolupráce s auditory, implementace zlepšení
- Další úkoly související s potřebami společnosti a vyplývající z daného pracovního místa
Jaký je člověk, kterého hledáme?
- Jste nejméně 3 roky na obdobné samostatné pozici Finančního kontrolora
- Máte smysl pro detail, logiku a vnitřní nastavení, aby všechno sedělo.
- Umíte přemýšlet v širších souvislostech a domyslet návaznosti svých kroků i vašich kolegů
- Máte schopnost dobře zachytit očekávání „businessu“ a podpořit klíčová rozhodnutí adekvátním reportem nebo analýzou
- Dokážete dobře komunikovat účetní záležitosti s ostatními kolegy mimo oddělení financí a současně jste otevřený/á názorům druhé strany
- Jste proaktivní, určitě pozitivní, rychle se učíte a máte zápal pro oblast financí a účetnictví
- Umíte pracovat v nějakém účetním systému (není pro nás důležité v čem jste pracovali, ale spíše schopnost rychle se zorientovat v základních principech fungování účetního systému)
- Jste „dlouholetý kamarád“ s Excelem
- Máte ekonomické vzdělání, minimálně středoškolské
- Komunikativní znalost AJ je pro nás výhodou
Co u nás můžeš získat?
- prostředí, ve kterém se všichni znají a skvěle spolu vycházejí (přece jen je nás tu kolem 30) – ostatní kolegové v oddělení Vás rádi zaškolí a předají své znalosti
- práci v krásných moderních prostorách s výbornou dopravní dostupností ze všech stran
- flexibilní pracovní dobu, na konkrétním modelu se společně domluvíme
- smlouvu na dobu neurčitou
- 5 týdnů dovolené
- stravenkový paušál
- roční příspěvek na dopravu
- příspěvek na kartu Multisport
- možnost navštěvovat kurz AJ
- poukázky Edenred Benefit k narozeninám a firemním výročí
- nejen stabilní mzdu, ale i 13. plat při splnění firemních cílů
- telefon, notebook
- komplexní zkušenosti napříč oborem
- po dohodě nabízíme možnost zkráceného úvazku
- nástup možný ihned
Zaujala Vás tato nabídka? Zašlete svůj životopis s motivačním dopisem na email personalistika@trikaya.cz.
Nenašli jste vhodnou pozici?
Pošlete nám svůj životopis na email personalistika@trikaya.cz. Rádi
se vám ozveme zpět, až se objeví pozice, která by Vás mohla zajímat.
