Kariéra

Hledáte zajímavou práci? Podívejte se na naši aktuální nabídku volných pracovních míst.

Trikaya

Volná místa

Kariéra
  • PROJEKTOVÝ MANAŽER / PROJECT OWNER


    Máte zkušenosti s řízením projektů v bytové výstavbě? Stojíte za úspěšnou realizací rezidenčních projektů? Rozumíte tomu, jak propojit práci architektů, stavebních firem, úřadů i obchodního týmu tak, aby z plánů vyrostlo místo, kde lidé chtějí žít?

    Pokud máte zkušenosti z oblasti bytové výstavby nebo rezidenčního developmentu, pak hledáme možná právě vás. Hledáme totiž projektového manažera, který rozumí stavebnímu i developerskému prostředí – a ví, že projekt nekončí kolaudací.

    S čím vším se u nás můžete potkat?
    - Provádění výběrových řízení, zasmluvnění (nachystání podkladů pro smlouvy)
    - Koordinace mezi projektanty, architekty, zhotoviteli
    - Kontrola realizace na stavbě
    - Jednání s úřady
    - Podklady pro banky
    - Kolaudace staveb
    - Kontrola a předání díla
    - Reporting
    - Příprava návrhů a podkladů pro cenové optimalizace projektů
    - Komunikace s klienty, klientské změny v projektu
    - Kontrola cen, rozpočtu, fakturace
    - Vyhodnocení vhodnosti použitých materiálů
    - Zajištění administrativy související s projekty a udržování pořádku v dokumentech
    - Orientace v KN a pozemcích
    - Příprava podkladů pro ekonomiku projektu 
    - Příprava zadání pro studie a další stupně projektové dokumentace
    - Spolupráce na koordinaci a připomínkování jednotlivých fází projektu (studie, povolení záměru, změna záměru)
    - Komunikace s veškerými dotčenými orgány státní správy (DOSS) včetně stavebního úřadu

    V případě spolupráce na obchodním centru jde pak o následující:
    - Zpracování odhadu nákladů na nově budovanou nájemní jednotku
    - Koordinace projektu a výstavby nájemní jednotky dle dohodnutého rozsahu v nájemní smlouvě (shell&core/fitout)
    - Úzká spolupráce s provozem centra na všech činnostech (výstavba za provozu centra)
    - Další plánované záměry centra
    - Zpracování podkladů pro projekt, vyčíslení nákladů a odsouhlasení budgetu na jednotlivé akce
    - Průběžná evidence a zadávání objednávek a faktur dle schváleného budgetu, evidence nákladového plánu

    Jaký je člověk, kterého hledáme?
    - Má nejméně 3 roky praxe
    - VŠ technického směru, stavebního zaměření
    - Orientuje se v cenových nabídkách, rozpočtech, výběrových řízeních
    - Je proaktivní a dotahovač
    - Má schopnost koordinovat větší množství úkolů
    - Umí si určovat priority a podle toho jednat
    - Nebojí se komunikace s různým typem lidí, umí si poradit při řešení 
    - Neočekávaných situací a nebojí se vyjádřit svůj názor
    - Je samostatný/á, ale umí také pracovat v týmu, je pečlivý/á a spolehlivý/á s plněním termínů a umí přemýšlet v širších souvislostech
    - Je odpovědný (činnosti musí být předem jasně plánované a schválené)
    - Má velmi dobrou znalost českého jazyka
    - Aktivní řidič

    Výhodou bude, pokud budete mít:
    - Praxe na obdobné pozici a vystudovaný relevantní obor či obor s blízkým zaměřením
    - Znalosti práce s programem AutoCad, ArchiCad (BUILDpower S, Cross), Excel, Word
    - Zkušenosti s přípravou a průběhem projektů ve stavebnictví
    - Komunikativní znalost AJ
    - Řidičský průkaz sk. B – toto není výhoda, ale nutnost

    Co u nás můžete získat:
    - spolupráci s velmi pohodovými kolegy
    - smlouvu na dobu neurčitou
    - 5 týdnů dovolené
    - stravenkový paušál
    - roční příspěvek na dopravu
    - příspěvek na kartu Multisport
    - možnost navštěvovat kurz AJ
    - poukázky Edenred Benefit k narozeninám a firemním výročí
    - oceníme vaši práci nejen stabilní mzdou, ale i 13. platem při splnění firemních cílů
    - k pozici dále nabízíme bonusový systém navázaný na plnění projektových KPI, které máte možnost reálně ovlivnit
    - telefon, notebook
    - komplexní zkušenosti napříč oborem
    - nástup možný ihned

    Zaujala Vás tato nabídka? Zašlete svůj životopis s motivačním dopisem na email personalistika@trikaya.cz.
  • FINANCIAL CONTROLLER

    Vzhledem k narůstajícímu portfoliu nových projektů hledáme zkušeného a nadšeného kolegu/kolegyni, který/á rozumí číslům, financím a bude spolehlivým partnerem pro finančního ředitele i interní tým finančních kontrolorů. Controlling u nás není rutina, ale jeden z klíčových pilířů projektového řízení. Pokud vás baví hra s čísly a chcete mít dopad na stavbu města – tohle je příležitost, která vás dostane dál.

    Co konkrétně Vás u nás čeká:
    - Projektový controlling (kalkulace ekonomiky projektů, průběžné sledování rozpočtů a nákladů s následnou analýzou odchylek)
    - Intercompany nákladový controlling (sledování plnění nákladových rozpočtů jednotlivých oddělení)
    - Podpora při tvorbě budgetů, forecastů a implementace úsporných řešení
    - Interpretace budgetů dalším oddělením (projektové, obchodní…)
    - Provádění pravidelných kontrol pro zajištění správnosti účetnictví dle platné legislativy, požadavků finančního ředitele nebo jiných oddělení
    - Podpora při komunikaci a tvorbě podkladů pro externí subjekty
    - Práce s daty, tvorba pravidelných i ad hoc reportů a analýz pro vedení společnosti
    - Podpora při zajištění ročního auditu: příprava podkladů, spolupráce s auditory, implementace zlepšení
    - Další úkoly související s potřebami společnosti a vyplývající z daného pracovního místa

    Jaký je člověk, kterého hledáme?
    - Jste nejméně 3 roky na obdobné samostatné pozici Finančního kontrolora
    - Máte smysl pro detail, logiku a vnitřní nastavení, aby všechno sedělo.
    - Umíte přemýšlet v širších souvislostech a domyslet návaznosti svých kroků i vašich kolegů
    - Máte schopnost dobře zachytit očekávání „businessu“ a podpořit klíčová rozhodnutí adekvátním reportem nebo analýzou
    - Dokážete dobře komunikovat účetní záležitosti s ostatními kolegy mimo oddělení financí a současně jste otevřený/á názorům druhé strany
    - Jste proaktivní, určitě pozitivní, rychle se učíte a máte zápal pro oblast financí a účetnictví
    - Umíte pracovat v nějakém účetním systému (není pro nás důležité v čem jste pracovali, ale spíše schopnost rychle se zorientovat v základních principech fungování účetního systému)
    - Jste „dlouholetý kamarád“ s Excelem
    - Máte ekonomické vzdělání, minimálně středoškolské
    - Komunikativní znalost AJ je pro nás výhodou

    Co u nás můžeš získat?
    - prostředí, ve kterém se všichni znají a skvěle spolu vycházejí (přece jen je nás tu kolem 30) – ostatní kolegové v oddělení Vás rádi zaškolí a předají své znalosti
    - práci v krásných moderních prostorách s výbornou dopravní dostupností ze všech stran
    - flexibilní pracovní dobu, na konkrétním modelu se společně domluvíme
    - smlouvu na dobu neurčitou
    - 5 týdnů dovolené
    - stravenkový paušál
    - roční příspěvek na dopravu
    - příspěvek na kartu Multisport
    - možnost navštěvovat kurz AJ
    - poukázky Edenred Benefit k narozeninám a firemním výročí
    - nejen stabilní mzdu, ale i 13. plat při splnění firemních cílů
    - telefon, notebook
    - komplexní zkušenosti napříč oborem
    - po dohodě nabízíme možnost zkráceného úvazku
    - nástup možný ihned

    Zaujala Vás tato nabídka? Zašlete svůj životopis s motivačním dopisem na email personalistika@trikaya.cz.
     

Nenašli jste vhodnou pozici?

Pošlete nám svůj životopis na email personalistika@trikaya.cz. Rádi
se vám ozveme zpět, až se objeví pozice, která by Vás mohla zajímat.